Mistletoe - Charlie Puth

Aye love, the wiseman followed a star
嘿甜心,有个智慧的人追随过一颗星星
The way I follow my heart
在这条路上我也将追寻我的心
And it lead me to a miracle
它带领着我去变成奇迹
Aye love, dont you buy me nothing
嘿甜心,不要给我买任何礼物
Cause I am feelin one thing
因为我已经感觉到了一件事
your lips on my lips
你的嘴唇压在我的嘴唇上
That's a merry merry Christmas
那是一个非常非常快乐的圣诞

评论
热度 ( 13 )

© *弥 敖 | Powered by LOFTER